Sovellusmarkkinointi

Convertal lisää sovellusten ja pelien lataus- ja asennusmääriä.

Koska molemmissa suurissa sovelluskaupoissa (Applen ja Android-laitteiden) on nykyään tarjolla yhteensä yli 2 miljoonaa sovellusta ja peliä, huomion saaminen omalle sovellukselle käyttäjien puhelimissa voi olla haastavaa. Uusia sovelluksia julkaistaan joka viikko useita satoja. Voimme optimoida näkyvyytesi sovelluskaupoissa ja lisätä sovelluksesi lautauksia fiksulla tavalla Google AdMob -palvelun avulla.

Google-sovellusten mainokset

Olemme olleet Google Premier Partner -ohjelmassa vuodesta 2010 lähtien ja meille on kertynyt laaja asiantuntemus kaikista Googlen mainontatuotteista kuten Google AdMobista, joka on tehokkain tapa lisätä latauksia Googlen sovelluskaupassa. Tavoita oikea kohderyhmäsi sovelluskaupan, hakutulosten ja yli 40 kumppaniverkoston kautta.

App Store Optimization (ASO)

App Store Optimization eli sovelluskauppaoptimointi muistuttaa paljon verkkosivujen hakukoneoptimointia: tavoitteena on parantaa sovelluksen tai pelin sijoitusta sovelluskauppojen (App Store) orgaanisissa hakutuloksissa.
ASO-palveluihimme kuuluvat sovelluksen olennaisimpien hakusanojen tunnistaminen, kattavan optimointisuunnitelman luominen ja suunnitelman toteuttaminen siten, että sovelluskaupoissa saavutetaan korkea sijoitus orgaanisin keinoin. Voimme tehdä tämän promootiotekniikoiden ohella sovelluksen sijoituksen parantamiseksi.