YouTube-mainokset

Lisää brändisi näkyvyyttä kohdistettujen ja sponsoroitujen videomainosten avulla.

Videomainoskampanjat tuovat brändillesi uusia ja suurempia yleisöjä tavalla, joka on vahvasti kohdennettu ja vetoaa visuaalisesti. Joillekin yrityksille YouTube voi olla paljon tehokkaampi kuin muut kanavat ja alustat – etenkin, kun YouTuben aktiivinen käyttäjäkunta koostuu yli miljardista kuluttajasta.

Digitaalinen videomainonta on kustannustehokas tapa, joka tuottaa enemmän konversioita kuin mikään muu väylä ja mahdollistaa tulosten tarkan mittaamisen.

 

YouTube TrueView -videomainokset

YouTube TrueView maksaa ainoastaan silloin, kun käyttäjä katsoo mainoksesi. TrueView-mainonnassa yritys ja asiakas molemmat voittavat: asiakas katsoo ainoastaan ne mainokset, jotka häntä kiinnostavat, ja yritys saa uuden kiinnostuneen, potentiaalisen asiakkaan. TrueView-mainoksilla on neljä eri muotoa: In-stream, In-slate, In-display ja In-search. Mainokset kohdennetaan mm. aiheiden ja käyttäjien mielenkiinnon kohteiden sekä demografisten ja maantieteellisten tietojen perusteella.

Google Display Network -videomainokset

Google Display Network (GDN) on tehokas AdWords-tuote, joka on suunniteltu hyödyntämään verkkosivujen, pelien ja sovellusten muodostaman laajan verkoston visuaalista sisältöä. Tämä tarjoaa sinulle laajan tavoittavuuden, jonka voit kohdentaa tarkasti asiakkaidesi profiilin perusteella.
Palveluihimme kuuluu GDN-kampanjoiden täysi hallinnointi omien tavoitteidesi pohjalta ja riippumatta siitä, haluatko kasvattaa bränditietoisuutta, saada suoria konversioita vai ohjata liikennettä sivustollesi.