Toteutamme bannerimainoskampanjat lukuisten alustojen, verkkosivustojen ja sosiaalisten verkostojen kautta: näihin kuuluvat mm. Google Display Network, Facebook, Instagram, Twitter ja LinkedIn. Olemme myös mukana Google Premier Partner -kumppanuusohjelmassa ja erikoistuneet asiakkaidemme verkkoliikenteen ja konversioprosentin kasvattamiseen mainontakanavien kautta.
Google Display Network
GDN-bannerimainoksia käytetään yli 2 miljoonalla verkkosivulla ja sovelluksella, jotka kuuluvat verkostoon, mukaan lukien joitakin Googlen alustoja (kuten Gmail ja YouTube). Tämän verkoston avulla sinä ja yrityksesi kykenette tavoittamaan yli 90 % kaikista internetin käyttäjistä.
Facebook on maailman suosituin sosiaalinen verkosto, jolla on yli 1,6 miljardia aktiivista käyttäjää. Facebook on täydellinen sosiaalinen media väestöryhmiin ja mielenkiintoon perustuville mainoskampanjoille, ja se soveltuu erinomaisesti bränditietoisuuden rakentamiseen ja konversioiden lisäämiseen.
Facebookin omistama Instagram, jolla on yli 500 miljoonaa käyttäjää, on täydellinen paikka brändien ja tuotteiden mainostamiseen tavalla, joka vetoaa aisteihin ja tunteisiin. Instagram on erittäin suosittu nuorison keskuudessa: monet nuoret ovat aktiivisia Instagramissa päivittäin.
Twitter-natiivimainokset auttavat kasvattamaan Twitter-seuraajakuntaasi ja ohjaamaan oikeanlaista liikennettä verkkosivuillesi. Voit kohdistaa käyttäjiä perustuen kiinnostuksen kohteisiin, demografisiin tietoihin ja sijaintiin.
LinkedIn on maailman johtava B2B-yritysten somealusta ja tarjoaa mahdollisuuden mainostaa tekstipohjaisesti, bannereilla ja sponsoroiduilla natiivimainoksilla. Mainokset voi kohdistaa käyttäjiin sijainnin, työnimikkeen, virkaiän, työnantajan ja monen muun piirteen perusteella.