Uudelleenmarkkinointi

Pysy kohdeyleisösi kanssa senkin jälkeen, kun he ovat poistuneet sivustoltasi.

Uudelleenmarkkinointi on Google AdWords -tuote, joka tuo mainoksia selaimiin, joilla on jo vierailtu sivustollasi. Monipuolisessa verkkoympäristössä käyttäjät eivät tee äkillisiä päätöksiä: yrityksesi brändi on pidettävä käyttäjän mielessä koko ostosprosessin ajan.

Luomme ja hallinnoimme uudelleenmarkkinointikampanjoita Facebookissa ja kaikilla Google Display Network -verkostoon kuuluvilla alustoilla.

Google-uudelleenmarkkinointi

Google tarjoaa uudelleenmarkkinointimahdollisuuksia omilla alustoillaan (kuten Google-haku, YouTube) ja kaikilla Google Display Network -verkostoon kuuluvilla alustoilla. Autamme yritystäsi luomaan ja käynnistämään haku- ja display-uudelleenmarkkinointikampanjat ja olennaisimpien uudelleenmarkkinointilistojen suodattamat mainokset.

Facebook-uudelleenmarkkinointi

Yli 1,65 miljardin käyttäjän Facebook on välttämätön alusta nykyajan markkinointikampanjoissa. Facebookin uudelleenmarkkinointimainokset voivat näkyä sivuston uutissyötteessä ja sivupalkissa. Mainokset voivat sisältää tekstiä, kuvia ja videoita. Kehittyneet kohdennusvaihtoehdot tekevät mainoksista kiinnostavia kohdeyleisölle, mikä nostaa mainoksen napsauttamisen todennäköisyyttä.